Caffeservice

O projekcie

Kamil zgłosił się do mnie w sprawie stworzenia sklepu internetowego dla firmy Caffeservice, po wstępnej rozmowie z Kamilem doszliśmy do decyzji, że strona miała być w kolorach charakterystycznych dla kawy, czarnym i złotym. Następnym krokiem było wypełnienie briefu przez Kamila, dzięki czemu mogłem przystąpić do dalszej pracy, po zaakceptowaniu projektu następnym krokiem było przeniesienie wszystkiego na WooCommerce, który bazuje na WordPress (CMS – System zarządzania treścią). Dodatkowo zostało delikatnie odświeżone logo.

Rola w projekcie:

  • Projekt szaty graficznej
  • Przeniesienie projektu na WooCommerce
  • Odświeżenie logo
  • Seo

Poprzednie logo Caffeservice

Odświeżone logo Caffeservice

Responsywność strony przede wszystkim.

Z roku na rok znacznie przybywa liczba użytkowników korzystających z Internetu nie tylko przy pomocy komputera, notebooka, ale również ze smartfona, tabletu i innych urządzeń mobilnych. Dokonujemy zakupów, przeglądamy social media, wyszukujemy informacji o firmach. Ten ultraszybki postęp sprawia, że każdy właściciel strony internetowej musi pamiętać o jednym: o tym, aby serwis www płynnie dostosowywał się do rozdzielczości ekranu każdego urządzenia.

0